fredag 18. november 2011

Bursdagskort

Her har jeg laget et forholdsvis enkelt kort til en av mine søstre som hadde bursdag i forrige uke.
Jeg begynte med det under treffet, men rakk ikke å fullføre det før treffet var over.


Bazill dotted kartong
Pyntepapir fra Papirdesign
Sommerfugl dies fra Cheery Lynn Design
Swirl og ramme-dies fra Spellbinders
Perler fra Kort & Godt
Brad fra Panduro
Stempelet lånte jeg fra Lene på et av våre mandagstreff
Jeg har fargelagt med Copic Markers
Roser fra WoC.




This card is for my sisters birthday, and I want to join this challenge:


4 kommentarer:

  1. Enkelt og enkelt fru Blom ;) Masse nydelige detaljer :) Heldige søstrene dine (og alle andre rundt deg) som får så mye flott :)

    SvarSlett
  2. Gorgeous card, thanks for playing along with CWWC x carol

    SvarSlett
  3. Gorgeous card, love the colour scheme and that image is fantastic.

    Thank you for joining us at CWWC

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)