tirsdag 15. september 2015

Rosa, DT bidrag for Storyteller

 Vi har nå ny utfordring hos Storyteller, og temaet er fargen ROSA. Og siden det er min favorittfarge, så har jeg utnyttet det til fulle - her er et skikkelig rosa kort :-)


Jeg har brukt 
Sizzix dies- SIZ-660097 Magical butterfly
Senter fra Prima -PRI535025
Band fra Storyteller - ST-006987
Blonde Tim Holtz -ADV-TH92877
Bokstaver fra Storyteller - ST-008875
3D glitterhjerte fra Storyteller - ST-010175
Bling fra Storyteller - ST-00067

Kartongen er embosset med embossingfolder fra Sizzix



Denne sommerfuglen fra Sizzix er en av mine favorittdies.

Jeg melder kortet på følgende utfordringer:

Papirlosjen: Monokromatisk

Card and Scrap: Bruk dies

Ha en super dag, utfordringen finner du HER

3 kommentarer:

  1. Rosa er lekkert, da! Nydelig kort!

    God tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Yndig og søtt kort!
    Tusen takk for at du deltar på Monokromatisk-utfordringen vår inne hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Nydelig i rosa :)
    Takk for at du deltar på Monokromatisk utfordringen hos Papirlosjen.
    Siri DT

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)