søndag 6. september 2015

Herrekort til 50 åring

Min svigerbror (eller søsters kjæreste) ble 50 år for noen dager siden, og søster bestilte et kort i den anledningen. Hun har selv tatt bildet, og når man får et så flott bilde er det et veldig bra utgangspunkt for å lage et herrekort.

Bengt er en friluftsmann som er ivrig med både jakt og fiske. I tillegg er han veldig "handy" så jeg måtte få med noen elementer som hinter om det også.


Pyntepapir fra Papirdesign.
Dies fra Spellbinders, Sizzix, Die-namic og Niche MME.
Svart tapebord fra Panduro.


 Her har jeg brukt tekststempel fra Papirdesign.
Gevær, fotspor og blink er stempel fra Staz on.
Jeg husker ikke hvor whasitapen kommer fra. 


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:


I morgen er det mandag, ha en flott uke :-)

4 kommentarer:

  1. nydelig herrekort , liker så godt fotokort jeg .Flotte farger og detaljer. klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert herrekort! Tusen takk for at du er med på Ett trykks utfordring :-) klem fra Cathrine

    SvarSlett
  3. Lekkert herrekort :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    Ha en flott helg :D

    - DT Kristine

    SvarSlett
  4. Flott herrekort. Det er så fint når man drar inn ulike elementer som forteller noe om mottakerern :)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Jeanett

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)