onsdag 7. august 2013

Scrappet boks

Jeg fikk forespørsel om å pynte denne boksen min søster hadde liggende. Hun ønsket å fylle den med godsaker og gi den til en som trengte en "god bedring" gave.
 
Boksen som er en Anthon Berg blekk-boks, hadde en fresh rosa farge som jeg tok utgangspunkt i.
 
Jeg limte kartong på lokket og deretter pyntepapir fra Papirgleder . Ellers har jeg brukt et vintagebilde fra Etsy og pyntet med blomster glitter-swirl, blonde, osteklut, charms, perler og bling. Bokstavene som var i gull ble malt med svart gesso. Har også brukt kantpunch og en sommerfugldies fra MB. Den svarte roseblonden er også kjøpt på Etsy.
 
 På kanten limte jeg svart silkeband for å skjule noe tekst.
Greit å lage annet enn kort også innimellom :-)

 
 
 


1 kommentar:

  1. Så flott alter item! Greit med litt forandringer i blandt, det gjør noe med inspirasjonen!

    Ha en fin helg!

    Klem Cathrine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)