fredag 23. august 2013

Bursdagskort til en liten fotballgutt

Dette kortet ble laget tidligere i sommer da en venn av meg ville ha kort til barnebarnet sitt.
 
Stempelet er fra LOTV og fargelagt med Copics.
Pyntepapiret er fra Piondesign, jeg liker å bruke 6x6, for da er det enkelt å finne paneler som passer til alle sidene.  Dette designet passet bra til en liten gutt, og bestefaren er en fotballmann så jeg måtte bruke dette søte stempelet :-)
Jeg har brukt dies fra Spellbinder til ramme, bladene og label er Memory Box og tallet er Magnolia.
Ellers har jeg brukt en MS punch til borden og retro punch til blomstene. Senteret i blomstene er knappepunch fra MS.
 
 
Inne i kortet har jeg pyntepapir fra samme serie i Pion og samme dies som på fronten.
 
Kortet melder jeg på disse utfordringene:
 
Copic Marker Norge: Anything goes

Ha en flott helg :-)

 

5 kommentarer:

  1. Så flott kort! Liker den fargeleggingen din! Så friske og herlige farger!!

    SvarSlett
  2. Såååå nydelig, og Fargeleggingen din er helt fantastisk flott♥!!
    Takk for at du deler med oss hos CMN, og masse lykke til:)
    Ønsker deg en superfin dag:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  3. Wonderful card! Thank you for joining us at Lili's Little Fairies.

    Hugs, Nanda

    SvarSlett
  4. Et herlig fotballkort, masse flotte detaljer og nydelig fargelagt!
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Så herlig guttekort. Det er så moro når det kommer guttekort, for det er nok bare å innrømme at det er flest kort til jenter. Dette var så fint i herlige farger med et riktig så supert motiv.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos CMN.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)