mandag 24. juni 2013

Sprekt kort til sprek dame

For første gang har jeg laget kort med Kenny K's pin-up damer. Når jeg skulle lage kort til en venninne som ble 44, og som lenge hadde innbilt seg at hun "bare" var 42 så måtte jeg jo finne på noe gøy. Ettersom dama fortsatt holder seg bra, så syntes jeg det var helt i orden å finne et stempel som dette :-)
 
Jeg valgte å lage et enkelt, men fargerikt kort. Og jeg kosa meg med å bruke sterke farger, det skjer ikke så ofte.
 
Motivet er fargelagt med copics, og jeg har brukt stjernedies fra Sizzix, negativ-dies fra Die-namics og bokstavene er fra Tim H. Det "knæsje" pyntepapiret er fra Karen Foster.
 
 
Enkelt ble det inne i kortet også, med tekst laget på data.
 
 
 
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Etter beskrivelsen å dømme tror jeg nok du "traff" med dette kortet! Skikkelig artig!

    God mandag tril deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. A great, fun image Lena. I bet your friend loved it. Wonderful shoe paper.

    Thank you for sharing your wonderful work with us at Crafting When We Can Challenges. :-) xx

    SvarSlett
  3. I love your card, gorgeous colours and great colouring of the image.

    Thank you for playing along with Kenny K this week :)

    SvarSlett
  4. Wonderful card :o)
    Thanks for joining us at Sentimental Sundays & Good Luck!
    Hugs
    Tracey
    xx

    SvarSlett
  5. Great card! Love the lime green. The film strip and star really show what a star this fab image is! Thank you for joining the Krafty Krew this week and good luck!
    Danielle:)

    SvarSlett
  6. Fabulous coloring. Love the pink, green and black together. Thanks for joining us this week at Kenny K's Krafty Krew for our "Anything Goes" challenge. Good luck and please join us again soon for our new "fortnightly" challenge.

    SvarSlett
  7. Et kreativ og flott kort du har laget.
    Flotte detaljer har du også på korte.
    Ha en fin kveld

    Lill Anita :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)