onsdag 12. juni 2013

Lilla bursdagskort i vintage stil

Her er et kort jeg laget til min svigerinne som hadde bursdag i forrige uke.
 
Jeg har brukt papir fra Maja design, og egentlig pyntet det ganske enkelt - men som vanlig så har jeg brukt en del dies.
Hjørnedies og swirl fra Joy Craft og kantdies fra Mariannedesign, bak bildet er en Spellbinder dies og en liten kakeserviett. Blomsten er dies fra Magnolia, den har jeg kun brukt på juleprosjekter før men jammen kan den brukes ellers også! Iallfall ble det bra med en rose inni synes jeg. Det lilla roseblondet ble bestilt fra en butikk på Etsy, mens det hvite er noe som er klippet av en gammel genser. Sommerfuglene er punch fra MS.
 
 
Motivet er fra en butikk på Etsy, husker ikke i farta hva den het.. Jane mener jeg iallfall designeren heter. Oppå bildet har jeg lagt et lag med Glossy accent, det ble en fin effekt.
 
 Inne i kortet har jeg brukt de samme papirene.
Teksten har jeg laget på data selv.. jeg hadde et slikt stempel som lignet, men dessverre så gikk det i oppløsning...

 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Nå venter scrapperommet, har et kort å gjøre ferdig :-) Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Super smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)