torsdag 31. mai 2012

Så var det julebidragene for mai...

Mens vi var i hjørnet med vintage så var det egentlig litt godt å bli der... rett og slett fordi jeg kan styre unna tradisjonelle julefarger, for det merker jeg blir mer og mer vanskelig når vi nærmer oss sommeren (nå skal det nevnes at bakken her i Alta var helt hvit forleden dag, men dog - julestemning fikk jeg ikke.. heldigvis ). En annen årsak er at jeg ble veldig inspirert da jeg fant bilde til det forrige kortet på Magic Moonlight og lagret en god del bilder derfra som jeg ville bruke. Jeg har brukt bilder derfra på alle disse tre bidragene.

Først har jeg laget månedens utfordring, et posekort.
Snille Lene-Sofie ga meg en pose hun hadde kjøpt på Søstrene Grene i Oslo, spørs om jeg hadde kommet i mål om det ikke var for det...så tusen takk til henne :-)

Materiealer: Papirer er fra Galleri, jeg har stemplet snøkrystaller på den bakerste, stempel er Kreative hender. Så en side fra en bok (oppgave på casa kreativ) og pyntepapir fra Pion design (noter).  Swirlene, hjertet og snøkrystall er alle fire Memory box-dies. Perler og charm fra Kort & godt. Blonde fra Galleri, roser fra WOC og de andre hvite  og blå under er "julestjerner" som jeg var så heldig å få fra Lene Sofie i bursdagsgave :-)))


Dette kortet er laget ut i fra en skisse på Pion, og er laget av Pions vakre papir. Teksten er stempel fra Kreative hender, snøkrystaller er Memory box dies, roser fra WOC. Fra skuffen har jeg brukt osteklut, hjerteserviett og charm.

Det siste bidraget er som vanlig en tag, laget i full fart :-)

Jeg har brukt det samme stempelet som på posen øverst på tagen (Kreative hender).
Osteklut, kakeserviett, blomst fra Storyteller og charm fra Kort & godt. Husker ikke hvor notearket kom fra.  


Phu! Det ble litt fullfart produksjon på onsdagskveld MEN jeg kom i mål denne måneden også :-)

Ha en fantastisk helg!

3 kommentarer:

  1. Nyyyyyydelige bidrag! Veldig bra gjennomført, ingen preg av hastverk her!

    SvarSlett
  2. Så nydelige kreasjoner, Lena :) :) Og KJEMPEFLOTT at du kom i havn i mai (selv om du spådde det motsatte tidligere i mai)

    Så nå er vi klare for juni-jul ;)

    SvarSlett
  3. Hei. Så mye fint du lager:)Legger meg derfor til som følger av bloggen din.
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)