torsdag 10. mai 2012

Konfirmasjonskort til jente 2

Her er et til konfirmasjonkort laget til ei jente som ble konfirmert på søndag.
Jeg har brukt bazzill kartong og pyntepapir fra Pion design.
"serviett-diesen" og sommerfuglen er fra Cheeri Lynn, swirlene og blomsten er Memory box dies.
Martha Stewart punch. Metallhjørne og roser fra fra WOC og Storyteller.
Perler fra Kort og godt, rhinestones fra Kaiser. Blonden og sløyfeband fra beholdningen.
Motivet er  Lolita fra Saturated canary, fargelagt med Copic markers.


Inne i kortet har jeg også her brukt diktet til Hans Olav Mørk, stempel fra Kreative hender


Jeg deltar på følgende utfordringer:



I morgen er det fredag og helg - jippi! :-)




10 kommentarer:

  1. Nyyydelig. Her i gården blir det kun laget til barnet mitt + utfordingene jeg i mitt overmot meldte meg på i januar

    SvarSlett
  2. Flott og fargerikt kort til ei konfirmantjente! Verset inni kortet var nydelig! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort!
    Kjempefin fargesammensetning, og nydelig fargelagt!

    Eva Gro

    SvarSlett
  4. Absolutely stunning Lena, love those little roses.
    thank you so much for popping in and playing along with us over on the SC challenge blog!
    hugs Lou xxx

    SvarSlett
  5. What a beautiful card Lena , you have coloured her so beautifully Hugs Elaine

    SvarSlett
  6. For ett lekkert kort...
    Guttekortet under her også, nydelig.....
    Hyggelig at du vil være med på candy'en min, masse lykke til..
    Legger deg i blogglista mi, så kan jeg følge med på hva du lager....
    Klem fra Kaia, og god helg...

    SvarSlett
  7. Wow, totally gorgeous! Thanks for joining us at Saturated Canary Challenge this time x

    SvarSlett
  8. Lovely card, Lena!! Thanks for playing along with us at Saturated Canary Challenge :-) xx

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)