lørdag 15. september 2018

Strikk til voksen

Det ble både egostrikk og strikk til barna i 2017 og så langt i 2018.

Jeg strikket min egen versjon av Nordkappkofta. Det vil si jeg valgte farger som jeg liker, og som jeg ikke har sett andre bruke. Jeg strikket den i Sterk fra Du store alpakka, fantastisk myk og god å ha på seg.  

Sønnen min fikk velge mønster selv, og det ble "Mann" fra Sandnes garn. Petter Pilgård var frontmodell for denne genseren som passer godt til kule gutter/menn. 


Denne genseren til min datter er strikket i Drops Karisma, og mønsteret er også fra Drops. Jeg endret litt på hovedmønsteret og laget hjerter istedenfor. 


Denne fanagenseren har jeg strikket i vår etter å ha ønsket meg den i mange år.
Garnet jeg valgte er Tumi fra Rauma og det varmer godt.

Jeg har enda et par gensere som er strikket i 2018, og en på pinnene som jeg tenker jeg tar i et nytt innlegg :-)

Lena 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)