torsdag 15. september 2016

Bursdagskort til mamma


Her er et bursdagskort jeg laget til min mor i juni.
Denne diesen fra Die-namics måtte jeg ha straks jeg så den, men det tok litt tid før jeg fikk tak i den - fra Danmark til slutt :-)

Jeg har brukt Majadesign, rester fra en av de seriene jeg liker best - Sommero om jeg husker riktig.
Jeg har kun en knapp med twintråd som pynt fordi jeg synes ikke det trengs noe særlig for diesen og litt ulike mønsterark gjør susen.
Jeg melder kortet på følgende utfordring:


Ha en fin helg :-)

4 kommentarer:

  1. Så lekkert kort , kjempefin den Disen , må ønske meg den . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Lekkert kort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  3. Nydelige bruk av flotte mønsterark! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Bursdag. DT Monica

    SvarSlett
  4. Herlig kort og nydelig mønsterark. Likte godt knappen og tråden du har brukt :) Tusen takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen.
    DT Annelen

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)