torsdag 30. juni 2016

Lommebok kort til en konfirmant, gutt

Her er et lommebok kort laget på bestilling til en gutt.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign.
Dies fra Sizzix og en MS kantpuncher. Tannhjul og sneakers charms og et papirsugerør har jeg også brukt.


På innsiden har jeg brukt baksiden av mønsterarket, pluss et annet i samme serie.
Stempel fra Kort & godt og på kortet som ble lagt inni har jeg brukt stempel fra Staz.
Dies er fra Spellbinders.

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:


Ha en fortsatt fin uke!

6 kommentarer:

  1. Så stilig lommebokkort. Flott design på kortet.
    Takk for du deltar hos Kort'O Mania.
    Klem Fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Stilig kort med flotte farger og detaljer!

    SvarSlett
  3. Kjempetøft lommebokkort. Stilig detalj med charmsen knytt fast i papirsugerøret. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. Kjempetøft konfirmasjonskort! Flotte farger og bruk av sugerør! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    😊 DT Karen Elise

    SvarSlett
  5. Superkult kort du har lagd, med mange flotte detaljer, Takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness. Klem Lone

    SvarSlett
  6. Superstilig kort, digger de papirene der altså ;-)Og gøy når kortet lages som en lommebok.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)