torsdag 4. desember 2014

Adventskalender, luke 4 hos CMN

På Copic Marker Norge kjører vi adventkalender i år også. Det betyr at vi legger ut noe nytt hver dag fram til jul. Håper at vi kan inspirere deg med det.

I dag er det luke nummer 4, og jeg har pyntet en Toffifee eske. De er veldig enkle å pynte i forhold til andre sjokolade esker synes jeg, og en fin hilsen å sende dersom man har lyst å gi noen litt mer enn et julekort.

Jeg har brukt et motiv fra Bildmålarna.
Ellers har jeg brukt pyntepapir fra Majadesign, snøkrystallen er fra Tim Holtz og den søte charmsen er også fra Bildmålarna. Stempelteksten er fra Kort & Godt.


Disse to er jo bare så søte :-)



Fargene jeg har brukt

Hud: E000-0011-21-04-R20
Hår: E43-53-55 og E55-57-59
Rosa: RV91-93-95
Blå: BG09-53-57
Brun: E70-71-74-77
GråW0-1-3/C0-1-4
Orange: YR01-02-04

Jeg har også brukt Frantages shabby white embossing til snø.

Kantene og baksiden ble pyntet med paneler fra baksiden av forsidearket. 


Ha en fortsatt fin adventstid :-)


Papirdokkene: Bingo (Perler, dies, snøstjerner)


3 kommentarer:

  1. Kjempefin toffiefee-eske, og for et søtt motiv. Nydelig fargelegging!
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb.
    Klem fra DT Krisitna

    SvarSlett
  2. Takk for flott bidrag til vår aller siste utfordring hos Papirdokkene ♥

    En riktig god jul og godt nytt år til deg :) Må det bli fylt av kreativitet og glede ♥

    Smil fra DT-Anne :)

    SvarSlett
  3. För ett fantastiskt flott kort!! Målningen är magiskt vacker!! Tusen takk för att du deltar hos Copic Marker Sverige!

    Kram
    Linda
    DT

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)