søndag 30. november 2014

Rød jul

Hos Copic Marker Norge har vi nå utfordringen RØD JUL, og her er mitt inspirasjonsbidrag.

Jeg har brukt et motiv tegnet av Lill Solstad, hun var så snill at hun delte flere flotte motiv i gruppen Papirdukkene på fb :-)

Pyntepapir fra Pion Design. Snøkrystall dies fra Joy Crafts og hjertedies fra Memory box.



Jeg likte  motivet som er typisk norsk med lusekofter og langlue :-)


Farger jeg har brukt:

Hud: E000-00-04-11-21
Hår: E21-57-59
Rød: R14-27-46-59-T5
Blå: B95-93-97
Grå: W0-1-3, C00-1

Selve utfordringen finner du HER


Ha en fin første søndag i advent :-)

4 kommentarer:

  1. Så flott julekort, herlige farger og veldig fint med kransen av snøkrystaller :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Tenker det kommer flere kort fra din hånd nå framover......

    God adventstid fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Dette var bare så flott Lena!
    Nydelig motiv og så herlige farger ♥
    Ha en kjempefin uke
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)