torsdag 28. august 2014

Bryllupskort

Her er nok et bryllupskort, det er et bestillingkort og jeg fikk et foto av brudeparet som brudens mor ønsket at jeg brukte på kortet. Jeg har sladdet det da jeg ikke kjenner brudeparet, bildet ble skrevet ut i sepia.

Jeg har brukt pyntepapir fra Majadesign.
Dies: Wild Roses Studio, Sizzix, Mariannedesign og Die-namic.
Pynt fra Storyteller, Kort & Godt og WOC.


Inne i kortet har jeg i tillegg brukt stempeltekst fra Papirdesign og kantpuncher fra MS. 
På venstre side har jeg laget en lomme til å legge penger i. 


Kortet melder jeg på følgende utfordringer:



Ha en fin dag :-)

6 kommentarer:

  1. så vakkert bryllupskort , likte så godt blonden og perlene og blomstene. Flotte farger, klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig kort! Likt dekorarket og perleraden! :) hvor har du kjøpt den fine "ramme" Diesen? May-Runa :)

    SvarSlett
  3. Hi, you are one of the other contesters at cute card thursday and I just came here to tell you I really like your card. It's very beautiful.
    Greetings from Veerle.

    SvarSlett
  4. Så vakkert kort og helt nydelig med den rammen du har brukt bak bildet og inni kortet.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort, likte godt måten kortet var "pyntet" :)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort! Flott diesbruk.
    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)