søndag 11. mai 2014

Romantisk tag-kort

Dette er et kort laget på bestilling fra ei som ønsket å gi noe til sin mann på bryllupsdagen.
Hun ønsket et enkelt kort som hun kunne lage gavekort til, og da fant jeg ut at et slikt kort burde være passende.

Kortet er laget for leeenge siden, så innlegget har ligget på utkast i noen måneder :-P

Det meste laget med mønsterpapiret Sofiero fra Majadesign blir jo fint, så det behøvdes ikke så mye ekstra pynt.

Jeg har brukt hjertedies fra Spellbinders, tre roser (det skal jo stå for "jeg elsker deg"), blonder og sløyfe av seem binding ribbon. Måtte henge på en søt liten charms også. Perler Må man ha - uansett!

Jeg brukte hjerte punch fra MS til kantene på lommene, en liten blonde ble også limt på. Tagene laget jeg av hvit Bazzil, øverst brukte jeg hjørne og kante-punch fra MS.
Tekststempelet er fra North Star Stamps.

Ha en fin søndag :-)

1 kommentar:

  1. Vakkert kjærlighetskort! Takk for at du bidrar i Trykkpressa :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)