søndag 8. desember 2013

DT kort, My besties Norges utfordring: Jul uten fargen rød, eller nyttår uten fargen blå

Her er mitt inspirasjonsbidrag til den siste utfordringen  hos My besties Norge før jul.
 
 
Jeg synes RV-serien til Copics er nydelig, og da jeg fikk tak i Maja designs nye juleserie Frosted så var det lett å velge farge utenom rødt :-)
 
 
Dies: Go-Kreate, Spellbinders og Die-namics.
Blomster fra Storyteller. Har brukt glimmermist på den ene blomsten. Frantic shabby white enamel på kanten av motivet og i blomstene. Glitter snow på istappene.

 Motivet er naturligvis fargelagt med Copics
 
 
Kortet er laget som staffeli-kort
 
Nederste panel, her har jeg brukt et stempel fra Stempelglede.
 
Jeg håper dere har lyst til å delta på denne utfordringen! Gå inn på My besties Norge og sjekk ut designteamets inspirasjonsbidrag, hele teamet er med denne gangen så der vil dere finne masse lekkert :-)
 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Fortsatt god 2. søndag i advent :-)
 

 
 

4 kommentarer:

  1. Så vakkert julekort ,likte fargene jeg og jenta er så nydeligt farga. Pynten er og vakker.Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Det er SÅÅÅ super lækkert et kort... så fin med istapper og osteklud

    Tak fordi du deltager i vores juleudfordring på Card and Scrap

    God jul, Lissy

    SvarSlett
  3. Wow Lena - dette kortet er så nydelig! - Og det rådyret....."hakeslipp" - jeg elsker det!!! Virkelig! - det er noe av det vakreste jeg har sett!
    Takk!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Wouw så smukt et julekort.
    Tak fordi du deltager i vores jule udfordring på Card and Scrap
    God jul.
    DT Sanne

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)