torsdag 16. februar 2012

Pyntet eske i shabby chic stil

Denne esken scrappet jeg i helgen som var, det er bursdagsgave til en av mine tantebarn.

Jeg har brukt en serviett som bakgrunn, det ga seg selv da jeg så det nydelige motivet - Lisa Marie som mottakeren heter, spiller nemlig klarinett :-) Ellers har jeg grunnet med hvit gesso og lilla akrylmaling der servietten ikke dekker lokket.  Jeg har brukt lilla som hovedfarge fordi jeg vet hun er veldig glad i lilla.

Videre har jeg brukt diverse roser/nelliker fra WOC, de lilla stjerneblomstene er fra Storyteller mener jeg. Alle blomstene har fått et lag med hvit copic opac blandet med vann (sprayet på) og snøglitter. Hjerteservietten har jeg brukt lilla disress på, swirl fra Memory box, hjørnene fra Kreative hender har jeg lagt på hvit gesso og så litt cool mist Art glitter. Blonden er fra Kremmerhuset, en bit osteklut har jeg lagt på.  Ellers så har jeg også fått plass til sommerfugl-charm, rosa bling, hvite små hjerteperler, sølvfargete perlestrå (husker ikke hva de heter) og sløyfeband fra Kreative hender.


 Kantene har jeg kledd med Bazzill swirl kartong, hjørnene lilla kartong punchet ut med Martha Stewart border.


I morgen er det endelig fredag - ha en kjempefin helg :-)

1 kommentar:

  1. Så nyyydelig og lekker den er <3 Blir helt varm i hjertet mitt av alt du lager :) :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)