lørdag 4. juni 2016

Album til konfirmant

Dette er faktis ett år gammelt, så her går det ikke så fort med bloggingen :-)

Jeg laget denne på bestilling til en konfirmant i 2015. Det er første siden inne i albumet som har sider av sort kartong.
Jeg har holdt meg til turkis, sort og sølv. Noe ble sprayet sølv for å passe inn.
 Nærbilde

Forhåpentligvis fikk konfirmanten personlige hilsener i albumet og har limt inn bilder fra den store dagen på resten av sidene.

Jeg melder denne på følgende utfordring:


Lena

7 kommentarer:

  1. nydelig album, er sikkert på at den er blitt godt mottatt. flott minne. takk for at du deltar hos card and scrap. DT Graciela

    SvarSlett
  2. Lekkert! Et minne for livet, dette!

    SvarSlett
  3. Så flott album du har laget! Likte veldig godt fargene og sammensetningen. Tusen takk for ditt bidrag i Hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  4. Så flott album du har laget! Likte veldig godt fargene og sammensetningen. Tusen takk for ditt bidrag i Hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  5. utrolig lekkert <3
    så flott å ha dette som minne da :)
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. god sommer hilsen pia :)

    SvarSlett
  6. Det var et rå-lekkert konfirmasjonskort i nydelige farger.
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Kort o Mania.
    DT Ellenor Monica.

    SvarSlett
  7. Virkelig lekkert, nydelige farger.
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap
    Siri DT

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)