onsdag 3. juni 2015

Bursdagskort

 Her er et bursdagskort laget i fullfart, noen ganger får man oppdrag i siste liten :-)

Jeg har brukt dies fra Sizzix, duo butterfly 660236 og mix media 660220.  (rutene på mønsterarket). Fjær og fuglehus fra La la land Crafts, og banner fra My minds eye.

Pyntepapiret er Papermania.
Blomster og perleband fra Storyteller. 
Tekststempel fra Storyteller. 

Sommerfulgen er forøvrig fargelagt med Distress Markers. På fuglehuset og de hvite rosene har jeg brukt litt Distress Stain.


Innsiden, her har jeg kun brukt en dies fra Spellbinders da jeg synes mønsterarket pynter nok.  

Ha en flott uke :-)

1 kommentar:

  1. så flott oppsett ,farger og pynt .Et kjempefint kort. Kost meg i bloggen din jeg i dag , her var det mye vakkert å se, klem Synnøve

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)