tirsdag 2. desember 2014

Vintage jul, Toffefee sjokolade

Her har jeg pyntet en toffifee eske på oppdrag fra min mann. Han skulle ha den med på jobben sin som bidrag til adventskalenderen de har der. Jeg tror ikke noen av kollegaene hans er her på bloggen min, så jeg tror det går greit å legge den ut :-)

Det nydelige bildet som jeg har sett mange bruker er funnet på Pinterest, elsker både motivet og fargene på det.

Pyntepapir er fra Papir i hjertet. Hjørnedies fra Wild Roses Studio, og hjertene er fra Memory box. 
Det kule treet er chipboard fra Storyteller. 


Jeg melder bidraget mitt på følgende utfordringer:


Ha en fin dag :-)

5 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Hvor er den flot lavet og en rigtig lækker gaveide.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. For en nydelig eske! Herlig motiv.
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping.
    Klem fra DT-Bente

    SvarSlett
  4. for en nydelig ese i lekre farger.

    takk for at du deltar i utfordringen vår hos Card and Scraps

    SvarSlett
  5. Hej Lena,
    Det här motivet är bara för sött (minns att jag sett dig använda det tidigare, men då på ett kort). Jättegulligt dekorerat. God Jul!
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)