søndag 16. november 2014

Bursdagskort til "lillebror" på 18 år

I dag er minstemann blitt 18 år, utrolig hvor fort tiden går!

"Lillebror" er blitt høyere enn både storesøster og storebror, men lillebrors tittelen vil han alltid ha :-)

Jeg har laget et kort til ham som skal gjenspeile hans interesser som er musikk, film og data. Han er en veldig kreativ gutt som vi er stolte av :-) Mammahjertet er jo selvfølgelig veldig glad for at bruker sine kunstneriske evner <3 Bildet har jeg stjålet fra fb siden hans, et "selfie" som jeg synes passet veldig godt til kortet :-) 

Jeg har brukt dies fra Die-namic, pyntepapir fra Kort & godt og diverse metallpynt som jeg mener er fra blant annet Tim Holtz og Korthobby. Stempeltekst er fra Kort & godt og Staz.


Jeg melder kortet på følgende utfordringer:


Ha en flott søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Kjekk, ung mann og fint kort! Gratulerer til dere begge!

    God søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Knallstilig kort du har laget til metallutfordringen vår i Papirlosjen :) Her var det masse metall ja, nydelig pyntet. Tusen takk for at du deltar!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  3. kjempetøft og flott guttekort , så mange flotte detaljer som passer jubilanten ,herligt oppsett. klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Jeg må bare si at lillebror er meget heldig kar...

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Korthobby denne runden...

    Klem LindaSS

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)