tirsdag 1. juli 2014

Sommer med glade farger

Her kommer jeg med et inspirasjonsbidrag til Copic Marker Norges utfordring, SOMMER.

Endelig kom sommeren hit til Finnmark også, så det passer veldig bra :-)

Jeg fant et nydelig motiv på Pinterest som jeg bare måtte fargelegge, et skikkelig sommer-motiv.


Motivet er selvfølgelig fargelagt med Copics.

Her er fargene jeg har brukt:
Hud: E11-50-51-93
Hår: E21-23-27
Kjole: Y13-15-17
Vinger/blomst: T1-T3-blender
K att:YR20-21-23-24-27
Blomster: RV21-23-25-29
Blader: YG61-63-67
Skygge: BG000-0000-blender.
Kortet melder jeg på følgende utfordringer:
Ha en flott sommer!

6 kommentarer:

  1. Bevares for eit herligt kort.....bare lekkert og nydeligt fargelagt....:)

    SvarSlett
  2. A very pretty card, so cute, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    SvarSlett
  3. så vakkert kort , blir så glad av fargene. Vakkert farga det herlige motivet, klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Stunning colouring and so beautiful image, gorgeous card.
    Thank you for sharing at Allsorts "Summer Girls" Challenge.
    Welcome again;-))m

    SvarSlett
  5. Et nydelig kort som får frem sommer følelsen.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Så fint kort med så fine klare fager,som du blir i godt humør å se på ;)
    Tusen takk for at du deltar på Kreative Verdens utfordring blogg.Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)