søndag 1. juni 2014

Til en konfirmant

Her kommer pulje to med inspirasjonsbidrag til månedens utfordring.
Denne gangen har vi et bilde som vi håper du lar deg inspirere av, bildet og utfordringen finner du HER
 
Her er et konfirmasjonskort til ei jente som jeg har laget på bestilling.
 
Jeg har brukt et motiv fra Sweet Pea. Motivet har fått så stor plass at jeg har brukt minimalt med pynt, og INGEN dies!
 
Papiret er fra Papirdesign, konfirmasjonsserien.
Stempelet er fra Staz.
 
 
Jeg liker veldig godt disse jentene til Sweet Pea, og her er et av dem jeg plukket ut da jeg vant noen digis på en av deres utfordringer.
 
Fargene jeg har brukt:
Hud: E11-21-50-51-93
Hår: E41-42-50-51
Topp: E70-71-74
Vinger:B0000-00
Skygge: W0-1
Jeg har bruk Wink of Stella brush - Clear på vingene og sommerfuglen.
 
Inne i kortet har jeg brukt et stempel fra Kort & godt.
Samme papir som på fronten, pluss baksiden av arket på den ene siden.

 
Vi håper du har lyst å delta, du har fortsatt noen dager på deg - frist er 12. juni kl. 21.00!

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:

Sweet Pea Stampers: Things with wings
Kort O Mania: Alt går
Card and Scrap: Clean and simple
 
Ha en flott søndag :-)

1 kommentar:

  1. Gorgeous. Beautiful image and your coloring is fantastic. I would love to follow your blog but see option for doing so. Unless I've missed it.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)