tirsdag 11. mars 2014

Bursdagsutfordring med CMN

 Vi har nå en ny utfordring hos Copic Marker Norge og temaet denne gangen er bursdag.
 
Jeg har brukt et motiv fra Make it Crafty igjen, denne gangen har jeg kuttet litt for å få et nærbilde.
 
Dette kortet kan vel også brukes til konfirmasjon, jeg har ikke stemplet på innsiden før jeg vet hvem mottakeren blir.
 
Motivet er selvsagt fargelagt med Copic Markers
 

Fargene jeg har brukt:
 
Hud - E13-21-50-51, R02
Hår - E23-25-27-29
Kjole - R01-20-21-22, T1-3, blender 0
Smykker: T1-3, blender og glitterpenn.
 
Ønsker alle sammen en flott uke :-)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig dette er, Lena. Vakkert motiv, kjempefin fargelegging og nydlig pyntet. Lukter litt av vår med disse herlige fargene. Ha en fin kveld. Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  2. Stilig kort med flott motiv, fikk en følelse av nostalgi av uttrykket i kortet.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med flotte detaljer:)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)