tirsdag 11. februar 2014

Kjærlighet, det nærmer seg valentine

 Hos Copic Marker Norge har vi nå KJÆRLIGHET som tema.
Jeg har valgt å lage nok et valentinekort, My Besties har nemlig SÅ mange motiv som passer til akkurat det :-)
Motivet kan du finne HER.
Jeg har brukt dies fra Spellbinders, Magnolia og My besties.
Embossing folder fra Sizzix.

Staffelikort nok en gang, dies fra Mariannedesign og La la land Crafts på det nederste panelet.
 
 
Motivet er selvfølgelig fargelagt med Copics:
 
Jeg har brukt følgende farger:

Hud: E00-11-13-50-R02
Hår: E31-33-35-37-50
Klær: R01-02-20-21-22-24/W0-1
Grønn: G21-24-28
Skygge: B000-00-W0

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:
 
 
Det er fortsatt noen dager igjen, så jeg håper du har lyst til å delta!

Ha en flott uke :-)



5 kommentarer:

  1. Kjempeflott :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  2. What a sweetie! Great ccoloring and that LOVE sentiment is very pretty. Thanks for joining us at LLC for our love and lace challenge this month. Hope to see you back!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer

    SvarSlett
  3. Så herlig kort i vakre farger. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  4. Åååå så flott kort!! Likte godt den "Love"-teksten!
    Tusen takk for at du har deltatt i utfordringen vår hos Hjerteboden <3
    Klem, Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)