onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!

Vi skriver 2014 og jeg vil ønske dere alle et riktig kreativt og godt nytt år!
 
Jeg synes det passer bra å starte året med dette kortet, nytt år og nytt liv :-)
 
Babyen som jeg er "gammeltante" til ble født i november, så hun er blitt noen uker nå. Snart skal hun døpes, så jeg må nok finne fram scrappesakene og lage dåpskort :-)
 
Jeg har brukt hjertedies fra Marianne design, det søte motivet er fra et utklippsark. Blomster fra Prima og Storyteller. Glidelåsen er også fra Prima. Har også brukt diverse blonder/band.
Bakgrunnen er embosset, og pyntet med Pearl pen. 
 

Jeg har brukt samme dies inne i kortet.
Stempelet er fra Staz on.
 

 
Jeg melder kortet på følgende utfordringer:
 
 
Jeg håper at 2014 blir et kreativt år, og et av mine forsetter er å gi litt mer plass til håndarbeid også. Det ble minimalt med hjemmelagede julegaver i 2013, og det skyldes dårlig planlegging :-/ Skal man få laget julegaver så gjelder det å starte i januar, satser på at jeg i år får det til :-)
 
Lykke til med dine forsetter, dersom du har noen!
 


11 kommentarer:

  1. Så vakkert, fargene og pynten.Likte så godt den embossinga, klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så vakkert velkommen-til-verden-kort :) Likte måten du har embossa og kobinert arkene på sidene <3

    Vi får utfordre hverandre Lena; Lage minst 2 julegaver per mnd (og jeg har jo selvfølgelig også i år samme forsett som de 3 siste årene ang julegaver)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  3. Godt nytt år !
    Babykortet ditt er helt nydelig, lekkert pynta og kjempesøtt motiv.

    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Et slikt vakkert kort klarer seg godt alene! Nesten ikke nødvendig med presang. Takk for hyggelig kommentar hos meg, og godt nytt år!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Et skikkelig flott kort .
    Flotte farger og flotte detaljer.
    Likte korte veldig godt med den flotte bakgrunn.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Vældig sødt dåbskort ! 1000 tak for dit bidrag ..
    Hjørdis
    Card and scrap

    SvarSlett
  7. Nydelig babykort. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden. Mvh, Lene

    SvarSlett
  8. Så herlig og søtt dåpskort , med flott bilde og fine detaljer . Takk for deltagelsen i card ands crap sin utfordring . Lykke til . Maria

    SvarSlett
  9. Nydelig babykort og fin bruk av dies!
    Tusen takk for at du scrapper med NSHK denne gangen!

    Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  10. Aldeles nyyyelig dåpskort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)