søndag 10. november 2013

DT kort til My Besties Norges utfordring nr. 6 - snøkrystaller eller glitter

Her er mitt inspirasjonskort for My Besties Norge.
 
Oppgaven denne gangen er: VI VIL SE SNØKRYSTALLER ELLER GLITTER.
 
Jeg skal innrømme at denne slet jeg en del med, for disse fargene var veldig vanskelig å jobbe med.. faktisk så angret jeg mange ganger på at jeg hadde brukt rødt! Ikke et veldig norsk kort, men greit med litt variasjon.
 
Motivet er img029.jpg
Dies: Spellbinder, Rox Stamps og Joy Craft
Tekststempel: Kreativ hobby
 
Jeg har brukt masse glitter, både Stickles star dust, Shabby blue enamel og vanlig glitter - er det jul så ER det jul :-D
 

 
Denne søte nissejenta er fargelagt med copics.
 
 
Jeg har brukt følgende farger:
 
E000-00-21-93
R00-02-14
BV00-02-06
BG000-10-11-13
G20-21-24

Kortet melder jeg på følgende utfordringer:

Papirdokkene: nisser
Nordsalten hobbyklubb: Bingo (perler, metall, tekststempel)

Stikk innom bloggen til My Besties Norge og sjekk ut inspirasjonsbidragene til designteamet, og hjertelig velkommen til å delta på utfordringen :-)

 


3 kommentarer:

  1. Så nydelig dette var da!! Stilig motiv og lekker fargelegging.
    Takk for at du deltar.

    Sylvia
    DT NSHK

    SvarSlett
  2. Dette er aldeles superlekkert! Digger fargekomboen. Flott fargelegging. Klem....Mona

    SvarSlett
  3. Veldig vakkert julekort Lena ♥
    Nydelig motiv og vakre farger.
    Takk for at du scrapper med Papirdokkene.
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)