søndag 29. september 2013

Storyteller med første utfordring

 
Storyteller har nå startet opp med utfordringsblogg, og jeg har fått lov til å være med i designerteamet - Det er jeg kjempeglad og stolt over :-)
 
Nå er jeg altså plutselig med i tre designteam fram til jul, så det blir en kjempespennende tid hvor jeg får gjort masse av det jeg elsker å gjøre!
 
Storytellers blogg finner du HER, anbefaler deg til å komme innom å se hva de andre dyktige damene har laget til den første utfordringen.
 
Temaet for utfordringen er enkel: Alt er lov, men bidraget må inneholde produkter fra Storyteller.
 
Jeg fikk ganske kort tid på meg til å lage et kort, så jeg bestemte meg for å lage et enkelt kort.
Det er bare det at jeg egentlig ikke er så flink til å lage det enkelt, elsker jo å stashe kortene mine :-P
Sånn ble iallfall resultatet:
 
Jeg har brukt pyntepapir fra Linda design, Idas vår - potpuri.
Stemplene er fra Storyteller.
Dies fra Spellbinders og Tim Holtz.
Pynt fra Storyteller, Basic grey og Prima
 
 
Håper du har lyst til å delta på utfordringen, velkommen skal du være :-)
 


2 kommentarer:

  1. Gratulerer som designer hos Storyteller!!
    Flott kort du laget til utordringen!
    Klem

    SvarSlett
  2. Velkommen som DT medlem hos Storyteller!
    Kortet ditt er kjempeflott!
    Herlige farger, og nålen setter prikken over i en!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)