onsdag 10. juli 2013

Små sjokolade esker som gave til lærerne

Jeg fikk i juni et oppdrag om å lage noe til to lærere fra en klasse, og da synes jeg Freias melkehjerter er perfekt til formålet. Sammen med blomster så blir det en fin og personlig gave fra fornøyde elver og foreldre.
 
Pyntet på lokket med papir fra Piondesign, dies fra Marianne design og Memory Box.
Metallhjørner, charms, perler, blonde og blomster. En kakeserviett, og ostekluten er farget med Distress.
 
 
Inne i lokket har jeg brukt dies fra Joy Craft. Teksten er laget på pc og de søte skoleelevene har jeg funnet på nettet.

 
Jeg valgte å lage eskene ganske like, bare litt forskjellige farger.
Her har jeg brukt Joy Crafts hjørnedies, kuttet ut i kartong kledd med metalltape.

 
Samme pynt som på eske nr. 1.
 


Eskene er for øvrig grunnet med hvit akrylmaling først, og det er limt paneler på kantene og blonde rundt for å holde det hele litt mer sammen.
 
 




2 kommentarer:

  1. Kjempefine melkehjerteesker Lena!!
    Tror nok det var to veldig fornøyde lærere son har hatt 7B skoleåret som er over :-)

    Fortsatt god uke til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig "Takk for i år-gave"! Vil tro lærene ble glade for disse sjokoladeeskene, og kjekt for elevene å ha noe fint å gi.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)