fredag 2. november 2012

Julekort med alven Fin

Mit mål var å få laget noen flere julekort i tradisjonelle farger, her har jeg vel lyktes litt iallfall.. Rødt og grått er da norske julefarger det! litt grønt ble det også :-)
 
Den lille alven Fin fra Mo Manning er jo så søt, og jeg blir visst ikke lei av å bruke dem på kortene mine. Men jeg må innrømme at jeg ikke er så glad i å fargelegge julekulene...
 
Denne måten å brette kort på så jeg Lene Suhr gjøre på treffet vi hadde i høst, og fikk lyst til å prøve det jeg også. Synes det er en fin måte å variere på, så det kommer jeg nok til å gjøre flere ganger.
 
Her har jeg brukt pyntepapir fra Papirgleder, dies til ramme er Spellbinders, mens kantene er Memory box. Hjertestemplene er fra Kreativ Hobby. Ellers har jeg kunn brukt et metallhjørne, en liten charms og noen perler (mange perler på kantdiesene)
 
 
Innsiden av kortet
Til venstre har jeg stanset ut en tag med Die-namics. Stempelet er fra Stempelglede.
 


Motivet er fargelagt med Copic markers.
Sugar couting fin glitter (Lene Sofie ; jeg er kjempefornøyd med det :-))
På julekulen tok jeg litt grovkornet Sugar couting glitter.
 

 
Fargene jeg brukte.
 
 
Jeg melder kortet på følgende utfordring:
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Rålekkert kort! Blei stilig med det glitterert - og papiret fra Papirdesign e på "må ha"-lista mi :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Kjempesøte hjerter med god jul inni :)

    SvarSlett
  3. Såå flott julekort! Virkelig lekre dies du har der. Jeg har ønsket meg noen av motivene med julekuler på, men har også gruet meg for fargeleggingen. God ide å bruke glitter :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Lekkert! Lykke til med utfordringene!

    God vinterhelg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempeflott julekort. Så stilig med grått og rødt og fint med masse glitter:P

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort!! Liker når det er glitter på "pelsen", kanskje jeg må se på det glitteret ;) God helg!

    SvarSlett
  7. Sikke et nydeligt julekort.

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)