lørdag 8. oktober 2011

Sjokoladeeske

Jeg fikk en bestilling i går, det ble litt knapt med tid - men jeg kom i mål :-)

Oppgaven var en gave til en 70 -åring som elsker sjokolade, mannlig sådann. Jeg syntes det var svært vanskelig å skulle lage noe slikt til en herremann, særlig da jeg er mest glad i det søte og feminine.. det bærer beholdningen min også preg av ;-) Jeg kastet meg over oppgaven og forsøkte å holde det så enkelt og maskulint som mulig, med det jeg hadde til rådighet av tid og utstyr :-)

Det ble da noe til slutt og nå er det bare opp til giveren å fylle den med diverse sjokolader.

Jeg brukte en solid eske kjøpt på Notabene, malte over de søte kattene og hundene
 som var på esken med mørkebrun akrylmaling.

Jeg har brukt papir fra Prima
Dies fra Magnolia til blomsten og Spellbinders til border og hjørner.
Bokstaver fra Tim Holtz







stempel fra Kreativ hobby


Inne i lokket har jeg limt 3 tags med et ordtak og to gamle bilder av jubilanten,
 dette gjør jo gaven mer personlig.
stempelet er fra Ankas design



Jeg fant ut at det passet bra å delta på denne utfordringen:

4 kommentarer:

  1. Ååå den ble kjempefin! Så flott dekorert og fine farger, du fikk fint til å lage noe maskulint så det må du fortsette med. Heldig han som får denne i gave! Takk for at du deltar inne hos AS.
    Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig eske du har laget! Jeg er helt elendig på guttekort/ting men du klarte det jo fint. Blir nok å huske denne eska neste gang man treng litt inspirasjon;)

    klem
    Kerttu

    SvarSlett
  3. hold op hvor er det en nydelig box, så fyldt med lækre detaljer, flot med brug at tags
    Tusind tak for at du deltager i AS udfordringen
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Som vanlig et nydelig kunstverk fra deg Lena :) Regner med både giver og mottaker blei kjempefornøyde! Den blei jo maskulin som bare det :) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)