fredag 16. september 2011

Noen bursdagskort

Jeg liker vintage, men er nok ikke av dem som legger på FOR mye - uansett stil. Less is more er nok mere meg, men man vet aldri - plutselig så kan jeg også fylle på med stæsj :-)



Mamma fylte 70 år i sommer, og da forsøkte jeg meg på brettekort. Jeg brukte gamle svart/hvit bilder
 av henne både utenpå og inne i kortet. Veldig personlig og veldig fornøyd ble hun :-)




Så måtte jeg prøve brettekort med punch på kantene, det var ikke så lett.  Denne ble laget til Lene-Sofie, min kjære englevenn som introduserte meg for scrapping :-) Forøvrig har jeg fått stemplet jeg har brukt inne i kortet av henne, så det kunne ikke passet bedre..




Nok et brettekort, denne gangen til min storesøster som hadde bursdag i sommer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at legger igjen kommentar her, det setter jeg stor pris på :-)